[sklug] pretlacanie .. hadam by uz aj stacilo -> styx distribution

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 16 09:36:19 CEST 1999

On Mon, 16 Aug 1999, Marek Blaško wrote:

som jednoznacne za [34]86.

W>ja len ze dost lude je na linuxe lebo potrebuje vykon bez velkych nakladov takze
W>ja by som odporucil skor 486 na horsom stroji som okrem
W>seba nevidel nikoho robit ;-) (386DX/40 8Mb RAM 207MB HDD ide tam X server)

tak by si ma mal navstivit: 386DX/16, 5MB RAM, 78MB HDD s vypinacom, lebo
sa zdroj prehrieva, beha mi tam Xterminal cez PPP :)))

vedla toho je moj notebook 486SX/16, 8MB RAM, 500+-k MB HDD :)

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk