[sklug] 10 hluposti, ktore ste si mysleli o linuxe

Ondrej Ivanic ondrej na alibaba.kmit.sk
Sobota Srpen 14 11:39:52 CEST 1999

  RH6 je celkom v pohode..., az na to konfigurovanie potom.

> tuto sa nedohodneme myslim si. Kolko ludi, tolko chuti tu plati na 100
> percent
> bohuzial

  jeden window manager je fakt out. Uplne by stacilo mat neaky globalny
konfiguracny subor z ktory by bol pre KDE,GNOME,... a dalsi konfigurak by
bol pre kazdy w. manager zvlast. Do toho druheho by sa davali specificke
veci pre dany w. m.. ten prvy by bol pre vzhlad desktopu, farebne
nastavenie, vzhlad kontroliek (gulvocky vs kriziky...), nastavenie
toolbaru, jazyk...

ja pouzivam KDE ktore nam nakonfigurovane tak ako xcem, ale ked spustim
neaku aplikaciu z gmone alebo z niecoho ineho tak sa na mna vyruti skarede
sede okno z este hnusnejsim bielim pozadim. FUJ (niekto moze povedat tak si
nakonfiguruj GNOME... ha, ale komu sa to xce, nebolo by pokne nakonfigurovat
z casti kazdy w. manager???? aj taky o ktorm nemam paru???

> mame control-panel a linuxconf, tak kde je problem ...

  asi neviem pocitat ale ja som napocital _DVA_

   staci spravit port officu

11. neake slusne gamesky... (ano su ale je ich malo)

Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)