[sklug] Dristy o novej distribucii (bolo: 10 hluposti a pretlacanie)

Pixel pixel na karol.adlerka.schools.sk
Úterý Srpen 17 14:29:48 CEST 1999

> ved ked to vezmete ze vedsina balikov je urcena pre programatorov
> (asi tak 3/4 aspon u mna to na disku tak vizera)
> a beznich sa da prezit

To je fajn, ale co ked sa taky "bezny juzer" rozhodne ze ma rozum a
precita si README a INSTALL a skusi si nieco skompilovat? Co potom? Vela
by sme toho nemohli vynechat, gdb urcite, strace urcite, ale iste nie make
a gcc a podobne vecicinky.

|~~) \_/ |~~     pixel na karol.adlerka.schools.sk        Nickname: Pixel
|-<   |  |-          4giveMEmyNOTgoodENGLISH           Realname: Martin
|__)  |  |__   http://www.adlerka.schools.sk/~pixel    IRC nick: _RoCK_