[sklug] Dristy o novej distribucii (bolo: 10 hluposti a pretlacanie)

Pixel pixel na karol.adlerka.schools.sk
Úterý Srpen 17 16:06:11 CEST 1999

> ja som nevravel ze vsetko pokial sa len ucis tak vystacis
> z GCC, MAKE, GLIBC, mozno NCURSES a staci na vedsinu veci!

a samozrejme VSETKY includes k VSETKYM kniziciam, ktrore sa nainstaluju.
Ja som mal na mysli HLAVNE to aby si mohol bezny juzer urobit:
	tar -xvf haluz.tar.gz
	cd haluz
	./configure
	make
	make test
	make wetwicka
	make install
	haluz

a potom, treba aj aby nejaky bezny smrtelnik mal k dispozicii nieco v com
sa mu lepsie programuje, nieco ako od bornaldu. Proste aby sa hned
neutopil v probleme prekladu. A ked uz sa keca o tom ci distribuciu, alebo
nie, hlavne najprv treba spravit to co CHYBA (pre tunajsieho juzra) a
nieje to. Napr. take slovenske HOWTOs, dokumentacie (linux-user's-guide).
Potom este chyba lokalizacia. A ked to bude v hojnom pocte a niekto bude
nutne chciet robit distribuciu, nech, ved kto mu (jej) v tom v konecnom
dosledku zabrani. Hlave treba robit veci pre juzrov (docs, lokalizacie,
software ...), nech su cely vyteseni, ze maju slovenske linuxy. Hmm, a
napriklad, v X11, som nasiel japonske dokumentacie. preco nemat slovenske,
alebo tusim niekde v kerneli (myslim balik zdrojakov) alebo slackware
obsahuje fseliake ine readme (nemecke a ine). Nasinec si ani nepipne.
Pritom skompilovat kernel nieje az tak tazke, ved to zvladnem aj ja (o tom
ze sa PC venujem viac ako pol desatrocia pomlcme).

|~~) \_/ |~~     pixel na karol.adlerka.schools.sk        Nickname: Pixel
|-<   |  |-          4giveMEmyNOTgoodENGLISH           Realname: Martin
|__)  |  |__   http://www.adlerka.schools.sk/~pixel    IRC nick: _RoCK_