[sklug] Dristy o novej distribucii

simon na valm.sk simon na valm.sk
Středa Srpen 18 08:20:34 CEST 1999

Postupy mozu byt dva:
1. najskor spravit co chyba a potom to dat dokopy ako distribuciu,
2. urobit malu (1 CD) Slovensku distribuciu a potom dorabat co
chyba.

Myslim si, ze dvojka je postup na ktorom bude rychlejsie vidiet
ciastkovy vysledok. Okrem ineho to moze urobit rychlejsiu reklamu
SKLUGu a tym aj Linuxu.

Preto a aj pre ine sa mi paci projekt STYX.

> a samozrejme VSETKY includes k VSETKYM kniziciam, ktrore sa nainstaluju.
> a potom, treba aj aby nejaky bezny smrtelnik mal k dispozicii nieco v com
> sa mu lepsie programuje, nieco ako od bornaldu. Proste aby sa hned
> neutopil v probleme prekladu. A ked uz sa keca o tom ci distribuciu, alebo
> nie, hlavne najprv treba spravit to co CHYBA (pre tunajsieho juzra) a
> nieje to. Napr. take slovenske HOWTOs, dokumentacie (linux-user's-guide).
> Potom este chyba lokalizacia. A ked to bude v hojnom pocte a niekto bude
> nutne chciet robit distribuciu, nech, ved kto mu (jej) v tom v konecnom
> [...]

Ing. Pavel Simon, CSc.
simon na valm.sk
+421905356187