[sklug] no flame plz.

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Středa Srpen 18 11:31:52 CEST 1999

Zdravim Vas vsetkych.
Tak som si este raz poriadne poprecitoval majly za poledne dni a prisiel
som k nazoru, ze ako tvorca tohoto flamu by som aj mal odpovedat.
cize ad 1 dakujem tym, co ma podporili
ad 2 dakujem tym co moj napad do.. pod ciernu zem .. iste na to maju
dovody
ad 3 odpoved

nie clekom sme sa asik pochopili ...
mne ide o to aby sa "ta vec" _sama_ nainstalovala a potom bola schopna
bezat s co mozno najmensim poctom akychkolvek zasahov a ked bude nutny
zasah, aby to bolo co mozno najjednoduchsie ...

teda ..chlapik co ma malu firmicku nema na to aby si zaplatil spravcu ..
ale povecme ma 3 pocitace .. tak si kupi 4 zo secondhandu ..nainstaluje
"toto" sposobom vopchaj CD rebootni a daj IP co mas od providera
a mas. potom si "to" nabrowsuje povecme  z win v exploderi a prida si
tlaciaren .. (a moze cez siet tlacit ..)  prida si fax (a moze cez siet
faxovat ) .. proste co najjednoduchsie ...
priznam sa ze aj mne je teraz pohodlnejsie spravit nieco na sposob
#vi /etc/nieco
ale ked som zacinal tak som to jednoducho nevedel ... _nevedel_ som
nakonfovat sambu _nevedel_ som ako sa dialupnut z linuxu na inet a kedze
sme mali s kamosmi malu siet tak sme ficali cez ukradnute win proxy
ale ja nemam chut bezat na kradnutych programoch ... a presne to mi
umoznuje linux ... takze som sa zacal ucit a som sice stale lamer ..
ale je mnozstvo ludi ktori sa ucit nemozu ( nechcu, nemaju cas, nevedia po
anglicky ) a presne tymto ludom treba ukazat ze linux je alternatyva k win
svetu ... ze si nemusia kupit licenciu winproxy na 10 pocitacov a mat win
98 ako server na celerone ..ale ze im staci p75 ( alebo nejaka 486 ) s 16
megami ram aj ako mail aj ako fax server aj ako print server ...

a este poznamka o tom "pridat to k nejakej inej distribucii " : ano to je
dobry napad ...
ale tam _neovplyvnim_ ako sa to bude instalovat ...
a miestami sa _budem musiet_ prisposobovat ...
a tym padom aj menit to co som povodne chcel dosiahnut .. cize moj nazor
je taky ....
STYX ma byt len to co som napisal na stranke a este lepsie by bolo keby
ten frontend je po slovensky ...
potom ( ked vyjde koffice ) mozeme bud zacat komunikovat s redhatom ..
alebo spravit nieco na sposob RedHat 6.x SK 1.0
ale zas je tu ten problem instalacie ...

		dufam ze to malo nejaky pochopitelny obsah
						Jan Matis

novinky o linuxe na hq.alert.sk
kontakt: damned na hq.alert.sk