[sklug] Dristy o novej distribucii

Stanislav Meduna stanom na etm.co.at
Středa Srpen 18 15:57:00 CEST 1999

> Postupy mozu byt dva:
> 1. najskor spravit co chyba a potom to dat dokopy ako distribuciu,
> 2. urobit malu (1 CD) Slovensku distribuciu a potom dorabat co
> chyba.
>
> Myslim si, ze dvojka je postup na ktorom bude rychlejsie vidiet
> ciastkovy vysledok. Okrem ineho to moze urobit rychlejsiu reklamu
> SKLUGu a tym aj Linuxu.

Reklama sa nerobi tym, ze "aha co mame, sice polovica
balikov nefunguje s tou druhou polovicou, ale ma to
napis SkLUG".

Bol by som rad, keby sem ti, co chcu robit hoci malu,
ale vseobecnu distribuciu, zverejnili svoje skusenosti
s riadenim kvality softwareovych produktov. To _nie_je_
trivialna vec - sam viem, co to znamena u desatnasobne
mensieho produktu, ktory navyse cely robi jedna firma.

Ciastkove vysledky podla mna vidno - za posledne
cca dva roky sa napr. pokial ide o podporu cestiny
a slovenciny celkom dost zmenilo.

Ako spravnu cestu vidim spravit co chyba a pretlacit to
do "velkych" distribucii. Co zostane aj potom, zabalit
sposobom, aby bola instalacia co najjednoduchsia
a vypustit SkLUG verziu niektorej distribucie.
Na nic ineho nemame prostriedky ani skusenosti.

Ina vec je jednoucelova distribucia, ktora ma robit
jednu vec a o zvysok sa nestarat. To par ludi
dat dokopy zvladne a pokial je jasny konkretny
ciel, da sa nan aj optimalizovat. Projektu typu
"strcim CD, odklikam udaje o sieti a za desat
minut mam funkcny router s firewallom v rozumnej
defaultovej konfiguracii" fandim. Vlastnej vseobecnej
distribucii nie.