[sklug] StyX

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pondělí Srpen 23 16:19:26 CEST 1999

On Mon, 23 Aug 1999, Radovan Semancik wrote:

> No nazdar!

Aj ja teba ...

> StyX by mal vyzerat takto:
> Ma to byt skatula s nalepkou "StyX", uplne bez konzoly, nech sa moze
> supnut do racku k modemom alebo utratit niekde pod stol k telefonnej
> ustredni.... Usetri sa na monitore, co cini asi 40% ceny stroja strednej
> triedy, cim mozeme ist s cenou dolu .....

Problem je ako prvy krat nakonfigurovat IPcko aby si sa k tomu vobec vedel
pripojit a prenastavit to. Bud sa pouzije DHCP (hmmm) alebo sa da daka
pevna 10.X.X.X a potom sa to prekonfiguruje.

 [snip]

> Technicku realizaciu si predstavujem tak, ze by sa vyrobila
> "distribucia" StyX. Tato "distribucia" by nebolo nic ine, ako
> modifikovana standardna distribucia, napr. RedHat, tak aby sa

Tu asi vzniklo to nedorozumenie a ten mini flame.
Na to nepotrebujes robit distribuciu. Redhat ma kickstart a debian, ako
niekto napisal, tiez nieco podobne. Proste sa zoberie napr. RH, doplnia sa
baliky upgradnu sa na pozadovane verzie, zabali sa to a napali. Dodas k
tomu disketu s kickstartom a user si len vyberie disk/particiu a len sedi
a kuka ako sa to nakonci rebootne. Potom odpoji monitor bachne to do racku
a je to ....

> Vysledok snazenia z pred roka si mozete pozriet na
> http://styx.alert.sk/menu/

styx.alert.sk aspon podla mojho name servera neexistuje.

							Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *