[sklug] StyX

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Srpen 23 19:45:50 CEST 1999

Ahoj,

> Problem je ako prvy krat nakonfigurovat IPcko aby si sa k tomu vobec vedel
> pripojit a prenastavit to. Bud sa pouzije DHCP (hmmm) alebo sa da daka
> pevna 10.X.X.X a potom sa to prekonfiguruje.

DHCP radsej nie - to sotva budu vediet ludia nastavit
(vo vacsine pripadov bude problem to vobec najst :-))
A akakolvek konkretna adresa moze narazit na existujuci
setup.

Pokial ma byt ta skrinka aj bez diskety a portov, tak napr.
staci, aby nenakonfigurovany (alebo za konkretnych podmienok
a s rozumnou ochranou aj nakonfigurovany) stroj proste
sniffoval na sieti a chytil sa na konkretne pakety, hoci
obsah nejakeho broadcastoveho pingu. K tomu potom dodavat
utilitku, ktoru staci spustit na lubovolnom stroji v sieti -
tu nie je problem napisat pre lubovolny operacny system
za par minut.