[sklug] OT: Vyznam slova LUG

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Středa Srpen 25 11:54:12 CEST 1999

On Wed, 25 Aug 1999, Matus "fantomas" Uhlar wrote:

W>vyborne, potom este vyhlasme za sviatok den zalozenia sklugu, a za pamatny
W>den den prveho VZ sklugu. Na sviatky sklugu budu vsetci clenovia sklugu
W>nosit tricka sklugu a budu sa usporaduvat SKLUG slavnosti a installfesty.
W>
W>Na pamatny den sa budu nosit len tricka alebo vizitky sklugu.

rob si prcu z plasteliny :)

osobne si myslim ze to fakt nie je zly napad - raz za rok spravit nejaku
oslavu.. a ak by sa to podarilo pretlacit celosvetovo (linux zatial ziadny
taky sviatok nema ani na narodeniny linusa) bola by to super ukazka
zivotaschopnosti sklugu :) a zaroven prilezitost, aby LUGy medzi sebou
trosku komunikovali.. aj ked si neviem zatial predstavit ten zmatok, robit
stretnutie pre ludi hovoriacich trebars tromi roznymi jazykmi :)

Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk