[sklug] OT: Vyznam slova LUG

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Srpen 25 21:00:37 CEST 1999

Ahojte,

> osobne si myslim ze to fakt nie je zly napad - raz za rok spravit nejaku
> oslavu..

Existuje nejaky zoznam LUGov - dokonca je snad linka
na www.sklug.sk :-) Mozno by nebolo marne ten textik
(pochopitelne anglicky) poslat na kontaktne adresy
(snad by to nepovazovali za spam), pripadne nadhodit
temu na Slashdote.

> aj ked si neviem zatial predstavit ten zmatok, robit
> stretnutie pre ludi hovoriacich trebars tromi roznymi jazykmi :)

Huh? Pracoval som v "rakuskom" time zlozenom z Madara,
dvoch Slovakov a Iranca, v robote som sedel v miestnosti
s dvomi Nemcami a Francuzom, bavil som sa s Poliakmi
sposobom "oni po svojom, ja po svojom", prvy navod
k modemu, ktory som v zivote cital, bol v holandcine ... :-)))

Ludia sa dohodnu a v pocitacovom svete, kde prakticky
kazdy vie anglicky, v tom nevidim ani ten najmensi problem.

Zdravi
--
				Stano