[sklug] Uverejnenie nasho projektu

MECIAR,Vladimir meciar na globtel.sk
Čtvrtek Srpen 26 21:18:41 CEST 1999

Pekny den vo spolok.

Ja som sa to pokusil nadhodit uz na VZ.
Je nejaky problem v tom, aby to bolo na www.sklug.sk??? Tato otazka bola
smerovana na spravnu radu.
Na jednej strane chceme zastresit veci okolo Linux-u a na druhej ked niekto
ziada o pomoc, tak sa nic nedeje a za pol dna tu bolo x ponuk, len ziadna z
sklug-u.
Bol by som nerad, keby sa sklug zvrhol!!! na projekty cielene do komercnej
sfery. Aj ked sa peniaze tocia tam, linux tam nevznikol a prave preto je
taky aky dnes je.
Mozno iba predbieham, ale prosim o zaujatie stanoviska k nadhodenemu.

Vlado

PS> nesnazim sa tvrdit, ze sklug nic nerobi. Aj zlava na SUL99 ma velmi milo
prekvapila. Ale o tej moznosti prezentacie v ramci moznosti sklug sa nejak
nedari hovorit.