[sklug] Uverejnenie nasho projektu

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Srpen 27 10:58:13 CEST 1999

On Thu, 26 Aug 1999, MECIAR,Vladimir wrote:

> Je nejaky problem v tom, aby to bolo na www.sklug.sk??? Tato otazka bola
> smerovana na spravnu radu.

Nie je. Ale oni to musia chciet. A malo by to mat aspon vzdialenuu
suvislost s sklugom. Aspon formalne.

> Na jednej strane chceme zastresit veci okolo Linux-u a na druhej ked niekto
> ziada o pomoc, tak sa nic nedeje a za pol dna tu bolo x ponuk, len ziadna z
> sklug-u.

Dostal to na starosti Dumber. Neviem ci im napisal, lebo som s nim
dnes este nebol.

> Mozno iba predbieham, ale prosim o zaujatie stanoviska k nadhodenemu.

Prihadzujem k nadhodenemu.

> prekvapila. Ale o tej moznosti prezentacie v ramci moznosti sklug sa nejak
> nedari hovorit.

Tie moznosti su zatial relativne chabe. Suvisi to s nedorobenym PMS a
linux.sk

Takze pokial sa vam Dumber neozval a mate zaujem, tak mi napiste.

P.S. Vlado - ako pripomienky k datamodelu ? tam si pre zmenu ty zasa ticho
:-)

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *