[sklug] Uverejnenie nasho projektu

Robert Dobozy robo na idata.sk
Sobota Srpen 28 01:16:19 CEST 1999

On Fri, 27 Aug 1999, Stanislav Meduna wrote:

> Tento argument neberiem. Na to, aby fungovali aspon
> uzivatelske stranky vo formate www.linux.sk/~user,
> snad vela netreba.

Rec bola o prezentacii, nie o vystaveni stranok. Co sa tyka tohoto, tak
tomu zasa zatial brani, ze nemame kompletny HW ktory by zvladol x userov a
ich  HTML stranok. Chyba nam stale disk a ATXovy case. Zvazujeme ze by sme
to kupili, ale kedze su prazdniny, tak sa velmi tazko zvolava zasadnutie
spravnej rady, ktore by to bolo schopne odsuhlasit. Da  sa namietat, ze na
presmerovanie ~user niekam inam nie je potebny az taky uzasny HW, ale pre
tych, ktori nemaju kde svoje veci vystavit to aj tak nema zmysel.
V kazdom pripade, ak by bol _seriozny_ zaujem aspon o presmerovanie, tak
sa hadam bude dat nieco poriesit. Treba povedat ...

> No aby som len nerypal, moje komentare (poznamenavam,
> ze vyvoj PMS nesledujem a s databazami skusenosti nemam,
                  ^

            skoda :-)

> takze ak nieco z modelu chapem zle, nebite ma).
Nieco ano, ale vcelku si trafil. Inak v aktualnom .tar.gz je aj daky ten
pokec ...

> 1) Poznamka tak povediac gramaticka - teamy maju staff,
>    nie stuff. Ledaze by ste chceli v tej tabulke vymenovat
>    podporne latky, ktore programatori pouzivaju :-)

Hehe. Opravim to. Hambim sa, ale pisal som to >24:00 takze ...

> 2) Pokial pride clovek a chce nieco robit, bolo by dobre
>    mat informaciu, na co je treba ludi a kde to nie
>    je nutne. Rovnako by mozno nebolo od veci vediet
>    o vyvojaroch, v akej oblasti sa vyznaju. Takze nieco
>    ako
>    - tabulka "oblasti zaujmu"
>    - relacia medzi staff a touto oblastou
>    - tabulka hladanych "pozicii" so vztahom k oblasti
>      zaujmu a projektu

Zaujimave, premyslim, doplnim. ma niekto upresnujuci napad ?

> 3) Stav ulohy - P/I/F/C je asi malo, minimalne este
>    treba "prerusena", "odlozena" alebo take nieco

V tej starsej verzii (19990819) to tak  podobne bolo. Ulohy su myslene
trosku inak ako si to asi pochopil. Nechcem to tu teraz rozpitvavat, lebo
to asi vacsinu ludi nezaujima. Od toho tu mame konferu pms na alert.sk. Stano
ak mas zaujem, tak mozme individi alebo do konfery pms.
Inak je to combobox, takze nie je problem aby si tam uzivatel pridal take
polozky ako potebuje. Ale to "prerusena" tam asi predsa len doplnim.

>    s Foo sa da zacat, ked su hotove Bar a Baz.

Toto je riesene na urovni faz a vztahov medzi komponentami.
Ulohy su myslene ako relativne kratkodobe cinnosti, ktore sa daju robit
relativne nezavisle od seba. Napr. ako povedal Gildir: "fixni ten odporny
bug, sposobujuci XXXx v YYY.c"

> 5) Typ fazy - chyba dokumentacia :-)))
To je kontrolna tabulka, pri tych som obsah nerobil. Zasa je to
uzivatelsky definovatelne ...
Ako priklad: "Softver-Bezpecnost","Softver-WWW", "Softver-Hry-KillKill",
             "Text-Dokumentacia", "Text-Novinovy clanok" .....

> 6) Moze sa stat, ze clovek z nejakeho dovodu z teamu
>    odide. Ulohy, na ktorych robil, tym padom
>    zostanu "osirotene". Rovnako je bez problemov mozne

Hm.. Dobra pripomienka. toto sa da asi riesit zavedenim staffu s nazvom
"sirota" :-), kde budu vsetky osirotene ulohy.

>    mat definovane ulohy, ale nevediet, kto na nich bude
>    robit. Nevyznam sa v notacii modelov - je na toto pamatane?

Ano. Team-TCurrTaskId je nepovinne (- znamena nepovinne) a preto sa daju
definovat tasky do zblbnutia a potom priradovat Teamu. A vice versa.

Dik za pripomienky Stano. Toto je po vyse tyzdni prva rozumna vec k PMS
datamodelu a navyse od cloveka ktory  vlastne ani nie je v PMS time :-).

Cau

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *