[sklug] linux.sk

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Úterý Srpen 31 11:21:27 CEST 1999

> Jednu ponuku som dostal od chalanov z hq.alert.sk na portovanie ich
> newsov na linux.sk.
> Na projekty je zatial databaza LSM (linux software map), nase projekty
> by tam vsak asi tiem mali mat miesto, kym nemame PMS.

dost sme kecali o tomto aj s futurem a s ostatnymi co sa dotoho pomali
pustaju ...
hovorili sme o ftp archyve ( ak bude disk ) .. moj nazor bol skor taky aby
sa synchronizovali jednotlive ftp na slovensku a aby kazde malo nieco ine
dalej sa hovorilo o linkach ( mame tiez na hq.alert.sk mozem poskytnut )

dalej myslim o news portale ... celkom pekny soft na to robi alan cox
skuste kuknut www.linux.org.uk/cgi-bin/portaloo .. na prekladanie tam
nieie toho vela .. a ten look by sa dal zmenit .. ak byde mat niekto
zaujem myslim ze cez ftp su na tom stroji aj zdrojaky ...

dalej som rozmyslal o comsi ako "kniznica" .. cize by mohlo byt nejake
miesto kde by davali jednotlivi ludia vediet ake knihy maju (a su ochotni
ich pozicat )  k dispozicii ..

na viac sa nepametam .... future skusis ty o com sme este hovorili ?

						Jan Matis