[sklug] SPAM !!!

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Červenec 16 11:42:25 CEST 1999

Ahojte,

> tento list funguje na majordomovi, neviem ako inde, ale v majordomovi je
> moznost "restricted" post, ked do listu moze prist iba mail z urcitych vopred
> danych adries..

> problem vsak nastane ak niekto postu posiela z inych kont, a ma
> inak nastavenu reply adresu napriklad..

Asi tak - ja sam pisem do mailing listov minimalne
z troch adries, pricom na jednej z nich nemam
moznost ovplyvnit, ked si systemaci zmyslia
nejako trochu inak prepisovat adresy.

Tu treba spravit pre posielanie nejaky uvodny
handshake - pokial pride posta z neregistrovanej
adresy, posle sa naspat maila, aby dotycny
poslal na nejaku inu adresu nejaky nahodny
string. To by mala byt robota na par desiatok
minut a skoro urcite to uz niekto urobil.

Bolo by mozno tiez dobre spytat sa Yenyu, ako
funguje cesky linuxovy mailing list - je "trosku"
vacsi ako sklug :-), pouziva myslim ezmlm
a mam dojem, ze to Yenya dost vymakal
(podrobnosti ale nepoznam, ja to citam
cez newsy).

> ina moznost je spravit moderovany mailing list,
> co by mozno tiez slo, vezmuc do uvahy traffic
> v liste, ale to je mozno sposobene iba prazninami..

Z toho by dotycneho chudaka casom trafil slak.