[sklug] SPAM !!!

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Červenec 16 14:58:00 CEST 1999

-> Tu treba spravit pre posielanie nejaky uvodny handshake - pokial pride
-> posta z neregistrovanej adresy, posle sa naspat maila, aby dotycny poslal
-> na nejaku inu adresu nejaky nahodny string. To by mala byt robota na par
-> desiatok minut a skoro urcite to uz niekto urobil.

no, kdesi to vyriseili ze prihlaseni musia byt vsetci co posielaju posty
mimo *.cz a *.sk, ale ziadne z tychto rieseni ma velmi nenadzhyna. asi by
bolo najlepsie keby sa testovali adresy From: a bola by nejaka databaza.

ale nech vymyslime hocico bude to znamenat robotu. podme hlasovat o
najlepsom a najlahsom rieseni ;)

-> Bolo by mozno tiez dobre spytat sa Yenyu, ako funguje cesky linuxovy
-> mailing list - je "trosku" vacsi ako sklug :-), pouziva myslim ezmlm a
-> mam dojem, ze to Yenya dost vymakal (podrobnosti ale nepoznam, ja to
-> citam cez newsy).

ezmlm je previazany z qmailom, je na sklugu qmail ? nie som si isty ze by to
islo aj bez neho ... a celkovo sa v nich nevyznam natolko aby som si dovolil
to odporucat...(ezmlm+qmail)

btw s tymi newsami by sme to prepojit mohli ak ste za, postara sa o
potrebne.

co tak sk.comp.linux ?

hadam radsej sa pohrat s tym majordomom...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz