[sklug] NEWS (was: SPAM)

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Pondělí Červenec 19 09:38:58 CEST 1999

> Ja som samozrejme plne za - ziadne problemy s prihlasovanim
> a odhlasovanim, taham si co chcem a kedy chcem, ziadne mailbomby
> ked je clovek dva tyzdne na dovolenke a.p.

Ja som tiez plne za. Newsy a mailing list sa nedaju porovnat ....

> Akurat netusim, kolko je to roboty spolahlivo rozchodit
> nieco podobneho.

Dost namahy. Navyse sa treba dohodnut s prevadzkovatelmi ostatnych news
serverov na slovensku (news.cvt.stuba.sk, news.uakom.sk, news.telecom.sk
su asi najvacsie).

Velmi by som privital, keby niekto vedel robit spolahlivu gateway do
newsov a aj spolahlivu distribuciu po slovensku.

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.