[sklug] NEWS (was: SPAM)

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Pondělí Červenec 19 11:34:31 CEST 1999

> gateway je chodiva na news.ke.sanet.sk (uz gatewayuje dost skupin) a cudoval
> by si sa ale existuje sposob akym sa vytvaraju newsgroupy hierarchie sk.*
> bez toho aby news admini museli nieco robit alebo sa dohadovat.

To sa naozaj cudujem, ze to chodi. Ale aspon niekde sa ludia na
slovensku dokazu dohodnut.

> obe veci si zoberiem na starost ak nebude niekto proti; jedine co bude treba
> je nastavit majordomo...

Super, budem rad.

Ale v tom pridape mailing list nemoze byt uzatvoreny.
A proti spamu by som asi doporucoval rozumne nastavit sendmail na RBL +
accessDB (tak to mame na cheline a ide to celkom uspokojivo).

> jediny problem je ze v sucasnosti nefunguje feed na uakom z felku (ci
> odkial) a zrejme tiez smerom von. na odstraneni problemu pracujem.

news.cvt.stuba.sk na vsetko OK? (Ten asi bude zaujimat vacsinu ludi z
BA).

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.