AW: [sklug] da sa tomu zabranit?

Miso Medvecky misko na gympoh.sk
Pondělí Červenec 26 17:12:51 CEST 1999

Stanislav Meduna wrote:

> keby to fungovalo, neprejde ani tato sprava, ani moja
> odpoved :-)

to mi je jasne, preto to treba zakazat :)
keby to fungovalo, neprejde ani ta povodna sprava, kvoli ktorej vznikla
moja prva sprava a tvoja odpoved!

> Ale no tak. Napr. tato maila ide z rakuskej adresy (kde aj
> momentalne sedim) a dost ludi pracujucich pre zahranicne
> firmy ma genericku adresu typu firma.com bez ohladu
> na to, v ktorej krajine posobia. A zase dalsi pouzivaju
> (aj z dovodu spamu) rozne verejne servery.

hmm, a co tak teda nech mozu prispievat iba prihlaseni?
resp. neprihlaseni iba cez nejaky www-formular, resp. neprihlaseni
by museli do subjektu pridat nejake slovo alebo co

> Pokial ide o tu slovenskost, pevne verim, ze SkLUG
> a tento list su otvorene komukolvek a kdekolvek.

hmm, preco nie ...
ale aj tak si myslim, ze poliaci by mali mat PLLUG, anglicania ENLUG
etc . :)

> Ostatne pred par dnami som napr. odpovedal na otazku
> o slovenskom locale Uruguaycanovi zijucemu v Belgicku
> s adresou v .com :-)

hmm, je to tazky oriesok myslim si
treba dalsie navrhy :)

mis0