[sklug] spam...

Ondrej Ivanic ondrej na alibaba.kmit.sk
Pondělí Červenec 26 19:51:04 CEST 1999

Ahoj ludia

Mam taky pocit ze je to truchu out pisat tie srandy o spame. Jednak tato
konfera sluzi na nieco ine ako na diskutovanie o spamoch a myslim si ze
duro uz asi vie (tusi) ako sa toho svinstva zbavit.

Takze je trochu mimo ze v mailboxe ma bezne aspon 5 mailov typu re: ...
a su o spame. Uz ma to prestava bavit.

Este sa vratim k CD ckam s RH6:
Ludia ktory posielali email ze maju zaujem u toto cd do sklug na ..., Ok to je
v pohode pomylili sa. Bolo to od nich aj pekne ze sa v dalsom emaile
ospravedlnili, ale kto to mal citat..., mali sa na to ... .

takze to je dufam posledny spam v tejto konfere... :-)))))

cau.

ondrej
(ondrej na kmit.sk)\

PS: Ak mate pripomienky tak ich prosim na moju adresu. nie do sklug na ...