AW: [sklug] da sa tomu zabranit?

Úterý Červenec 27 09:41:04 CEST 1999

-> > > 1.) ak sa v maili objavi slovo SEX, okamzite ho vyradit
-> >
-> > keby to fungovalo, neprejde ani tato sprava, ani moja
-> > odpoved :-)
->
-> to mi je jasne, preto to treba zakazat :)
-> keby to fungovalo, neprejde ani ta povodna sprava, kvoli ktorej vznikla
-> moja prva sprava a tvoja odpoved!

Hello, I am a linux developer, I study on university in MiddleSEX and I'd
like to get suypport for localizing my package called SEXtant to slovak
language...

stale si myslis ze treba odfiltrovavat slovo sex ? neskor XXX, potom $$$
potom CASH, potom MAKE MONEY FAST ...

filtre su pekne, ale nie dokonale. potrebujeme umelu (namakany
program-filter) alebo prirodzenu (moderator) inteligenciu aby sa to dalo
filtrovat. Alebo system co navrhol Stano, je genialny a som za.

parafrazujem jeden znamy vtip:

Ano, SEX treba zakazat... aby sa viac nenarodili taki tupci ako ti co
hovorili predo mnou...

-> > Ale no tak. Napr. tato maila ide z rakuskej adresy (kde aj
-> > momentalne sedim) a dost ludi pracujucich pre zahranicne
-> > firmy ma genericku adresu typu firma.com bez ohladu
-> > na to, v ktorej krajine posobia. A zase dalsi pouzivaju
-> > (aj z dovodu spamu) rozne verejne servery.
->
-> hmm, a co tak teda nech mozu prispievat iba prihlaseni?
-> resp. neprihlaseni iba cez nejaky www-formular, resp. neprihlaseni
-> by museli do subjektu pridat nejake slovo alebo co

nuz skratka, clovek sa musi prihlasit bud na odoberanie alebo na
prispievanie (ak nechce odoberat) :)))

ohladne blokovania adries: na jednej mojej masine som to skusal, ale vdaka
open mail relayom to bol pekny problem. mozno tak RBL a podobne. tiez by sa
dalo testovat na falosne adresy (domeny co neexistuju v DNS)
ale prihlasenie sa na prispievanie imho riesi problemy. Ak dakto neprihlasi
*.com ;)

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz