[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Středa Červenec 28 12:38:09 CEST 1999

> No s tym bude este asi chvilku problem. Momentalne existuje velky pocet
> vyrobcov video a zvukovych kariet a akosi vacsina z nich si
> drzi popisy robenia ovladaca pre danu kartu.
> Niektore z nich dokonca zakazali spravit ovladac pod licenciou GPL,
> vid creative. :(
hned na uvod creative ..neviem ako je to so zakazom ale nejake drajwre uz
su
skuste developer.soundblaster.com/linux
a ohlade hier ... no mohol by sa niekto ozvat co ma skusenosti s wine
ja osobne mam pod linuxom dostatocne mnozstvo hier z kazdeho druhu ( aj
tak mi staci war(ci star ? ... uz som to davno nehral ) craft a freeciv )

pockat ... pozriem ...

na to tu je tato konferencia .. cize ludia ocakavame navrhy .. poviem vam
ze sa zacina makat (komunikovat ) ohlade www.linux.sk a keby ste nejako
prospeli vobec by sme neboli proti ... cize prejavte sa

> Plne suhlasim s pripomienkou. Tiez sa mi to strasne nepacilo
> a nevedel som, co sa to vlastne prezentuje, ci je to
> Linux alebo nejaky iny produkt inej nemenovanej firmy.

hehe :)) .. ohlade registracie ... zatim neofplyvnite .. katka sa  na to
podujala a kedze vie robit s windosami tak robi s windosami ... ( nabuduce
okje to robim ja a bude tam linux a kde a koffice a fsetko :)))
a ohlade powerpointu .... nemam skusenosti s kpresenterom ale mozno ze uz
aj bude pouzitelny .... cize slubujem ze ak bude ficat kde na QT20 a nad
tym kde aplikacie tak presvedcim tych co mali prezentacie aby to robili
pod tym ( alebo najdite nieco ine pod linuxom )

CO KEBY NIEKTO SPRAVIL FAQ ?

uvidime .. minimalne jedneho obchodnika poznam a na najblizsom stretnuti
spravnej rady ( pokusim sa tam fterknut .. ved som nejaky clen reviznej
komisie :)))  nieco na tento sposob navrhnem ... ale bolo by fine keby
predtym uz mame TU spolocne vydiskutovany nejaky smer .....

> No este sa uvidi. Ale to nemusi robit nik z vedenia SkLUGu
> ale kludne to moze byt niekto z clenov (a ani to nemusi).
> SkLUG mu ma len napomahat, napr. nejakymi informaciami,
> ako kto riesil niektory z tychto problemov.

presne o TOTO ide ... nejde to tak ze VSETKO bude robit spravna rada
+ niekolko dalsich clenov

					damned ( Jan Matis )

p.s. dufam ze to malo aspon trosku hlavu a patu a ze som nebol moc odveci