[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Dodo Jozef Dovcik dodo.jozef.dovcik na isternet.sk
Středa Červenec 28 13:26:06 CEST 1999

Hello sklug,

MM> Najvacsimi prekazkami pouzivania Linuxu medzi ludmi je myslim si:
MM> 1.) "nejdu nam pod tym hry"
MM> 2.) "nejde nam pod tym uctovnictvo"

dopocul som sa ze neake uctovnictvo robyl neaky chalan v Brne a malo
byt vraj volne, adresu zatial neviem.

MM> Neviem, ci tusite, ale pocitace su medzi neprogramatormi najviac
MM> vyuzivane na hry

servrov z hrami pod linux je spusta, tak aj hier je dost a da sa
vybrat len treba hladat. Su tam take ktore nemaju az take velke
naroky.

MM> Moznoze by teda nebolo zle, keby sa SKLUG nejako dal dokopy a vymyslel
MM> nejaku
MM> strategiu, ako na to.
MM> Uz ma totiz doslova SERIE, ked ludia stale volaju a vypytuju sa co je to
MM> zasadna vynimka
MM> a na Microsofte mi povedia, ze ja som dodavatel operacneho systemu a mam
MM> teda poskytovat
MM> technicku pomoc.

Neaka pomoc ohladom neznalim v probleme pouzivania linuxu ma napadla a
dufam ze do konca prazdnin budu prve vysvetlujuce subory na svete.
Chcem to robyt tak ze tomu pochopi aj blby.
Zatial treba doriesit este technicke problemy potom sa urcite otom
dozvies.

Mozno moj mail znie divne, ale snad ste vsetci pochopili, co tym chcem
povedat.

Best regards,
 Dodo Jozef Dovcik         mailto:dodo.jozef.dovcik na isternet.sk
 Az dnes spoznavam ludi, ktorych som uz poznal davno.
 Napisane [streda, 28.7.1999, 13:17 GTM+1]

 Dva roky potrebujeme, kym sa naucime hovorit a patdesiat, kym sa naucime mlcat. [Hemingway]