[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Miso Medvecky misko na gympoh.sk
Středa Červenec 28 13:33:19 CEST 1999

> hned na uvod creative ..neviem ako je to so zakazom ale nejake drajwre uz
> su skuste developer.soundblaster.com/linux

ja osobne teda neviem, ze co mate proti blastrom, ale je to bohuzial jedina
znacka,
ktoru som v linuxe rozchodil bez vacsich problemov ...

> a ohlade hier ... no mohol by sa niekto ozvat co ma skusenosti s wine
> ja osobne mam pod linuxom dostatocne mnozstvo hier z kazdeho druhu ( aj
> tak mi staci war(ci star ? ... uz som to davno nehral ) craft a freeciv )

ano? ten war/starcraft ti ide pod wine? hmm...

> na to tu je tato konferencia .. cize ludia ocakavame navrhy .. poviem vam
> ze sa zacina makat (komunikovat ) ohlade www.linux.sk a keby ste nejako
> prospeli vobec by sme neboli proti ... cize prejavte sa

ja si myslim ze www.linux.sk by sme mali robit vsetci ... neviem akym sposobom

sa komunikuje, ja som prihlaseny do linux,sklug,sk-i18n na rak...
a o nicom neviem. Myslim ze by sa o tom malo diskutovat v tejto resp. novej
konferencii.

> hehe :)) .. ohlade registracie ... zatim neofplyvnite .. katka sa  na to
> podujala a kedze vie robit s windosami tak robi s windosami ... ( nabuduce
> okje to robim ja a bude tam linux a kde a koffice a fsetko :)))

[offtopic] je katka pekna (resp. mudra:)?
mohla by sa naucit robit s linuxom, ak plati aspon jedno z uvedeneho :)

> CO KEBY NIEKTO SPRAVIL FAQ ?

Tiez si myslim, avsak aby ich niekto robil sam, to je o nicom. Mohli by sa
submitovat
dajme tomu cez tuto konferenciu/cez www formular, a odpovede uverejnovat na
www-stranke
(spolu s e-mailom autora)

> p.s. dufam ze to malo aspon trosku hlavu a patu a ze som nebol moc odveci

ja som si o mojom mejli myslel presne to iste, a nakoniec vidis ... dopadlo to
celkom dobre ;)

miso

--
| Michal Medvecky              |