[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Středa Červenec 28 14:47:18 CEST 1999

Ahoj,

> V PowerPointe to bolo preto, ze _ziaden_ ekvivalentny produkt na linux
> _NEEXISTUJE_ !!!!!!!!
> Co s tym hodlate spravit?

No, no no ;). Neexistuje by som nepouzil. Na tvojom mieste by som povedal,
ze o nijakom neviem. Co takto egon animator ?

> 1) System na registraciu ucastnikov. Musi hlavne plne podporovat
> slovencinu. Musi byt jednoduchy na pouzivanie a intuitivny (nech tam
> mozeme posadit kazdeho a mozemem sa pri tom striedat). Musi byt
> spolahlivy (nesme to padnu za chodu). Musi byt rychly (inak sa nam budu
> vytvarat rady). Musi bezat na comkolvek (nevieme aky stroj sa nam na
> registraciu podari zohnat).

IMHO web interfejs a PHP, da sa to zbchat za hodinku tesne pred akciou
a za 20 minut otestovat ;).

> 3) Jednoduchy textovy editor s dobrym vzhladom na prirucne pouzitie
> (napr. zmeny stavov, uznesenia). Tak isto 100% spolahlivy a 100%
> lokalizovany. Tak isto tabulkovy kalkulator ak by bolo treba podat
> spravy a zobrazit sumare a tiez program co vie robit grafy. V podstate
> cely office.

Jes, toto je moja majoritna poziadavka na Linux. Inac budem stale pouzivat
dva pocitace a x2vnc asi. Pridal by som dobry web browser....

 Juraj.