[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Středa Červenec 28 15:47:11 CEST 1999

Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> No, no no ;). Neexistuje by som nepouzil. Na tvojom mieste by som povedal,
> ze o nijakom neviem. Co takto egon animator ?

V zivote som o nom nepocul. Naozaj, pre lugcon1 som dve hodiny lozil po
kadejakych freshmeatoch a linux.org-och a altavistach a nic ... a ked o
nom nikto nevie, to ako keby neexistoval ...

Co sa tyka kofficu, vsetko co som odtial skusal (killustrator,
kpresenter, klyx) je nedokonale, casto pada a je pouzitelne (hadam okrem
toho klyxu, ale rovnaku sluzby by urobil aj emacs s pluginmy). Takze ani
Koffice nie je pouzitelny, dufam ze len docasne.

BTW: ked uz si spomenul ten animator, posli aj URL, nech sa situacia
zlepsi :-)

> IMHO web interfejs a PHP, da sa to zbchat za hodinku tesne pred akciou
> a za 20 minut otestovat ;).

Vie linuxovy netscape pracovat s diakritokov v dialogoch? Ak ano, rad by
som vedel ako ... lebo mne to naozaj nejde.

A nehovorim ze sa to neda. Aj postavit pyramidu sa da. Otazka znie, KTO
TO UROBI?

> Jes, toto je moja majoritna poziadavka na Linux. Inac budem stale pouzivat
> dva pocitace a x2vnc asi. Pridal by som dobry web browser....

Presne tak ... a dobry prezentacny a dobry postovy program.

BTW: do projektov sa od VZ zapojil JEDEN clovek ... JEDEN ...

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.