[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Červenec 28 21:37:24 CEST 1999

> Ty vies ako presne funguje karburator v aute na ktorom
> sa vozis?

Ano - jednak ziadny nemam, jednak kym som jazdil
na aute s nim, mal som ho aj rozobrany na stole
a po zlozeni fungoval.

> Vies ako funguje kavovar?

Ano.

> Vies ako funguje mikrovlnka?

Ano.

> Vies ako sa koduje GSM signal?

Principialne ano, kompletna norma ale stoji
desattisice svajciarskych frankov :-)

> Vies ako reaguje paracetamol v tvojom tele ked ta boli hlava?

To nevie poriadne nikto :-)

> Vies ake chemicke reakcie prebiehaju pri vyvolavani fotiek?

U ciernobielych ano.

> Nemusis to vsetko vediet aby si tie veci mohol pouzivat.

Ale je to tak jednoduchsie :-)

Aby som vedel pouzivat auto, musim absolvovat autoskolu
a ze vie soferovat si vacsina ludi moze povedat tak
po dvoch rokoch jazdenia. Ak si dam do mikrovlnky
uvarit vajicko, nebudem sa stihat cudovat. 90% ludi
s mobilom bude vyjukanych ked im pride SMS-ka.
Fotky si dam niekomu spravit.

Ospravedlnujem sa za off-topic, ale na tie otazky
sa nedalo neodpovedat :-)

Zdravi
--
				Stano