[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Čtvrtek Červenec 29 10:43:29 CEST 1999

> Otazka je, ci treba ekvivalentny. Ide predsa o obsah,
> nie o formu.

Prezentacia bez formy nema vyznam. Vseci pospia. Unudia sa k smrti.
Nepametas si na prdnasky z matematickej analyzy alebo niecoho podobneho?
:-)

> A ten obsah by malo byt mozne nasledne
> bez problemov zverejnit v internete.

Zverejnene to je, a _nie_je_ to vo formate .ppt ...

> Tak, aby si
> ho ludia, ktorym chceme Linux priblizit, vedeli
> pozriet. A tito ludia povacsinou PP nekupovali...

A ani nemusia. Zatial som este z jahody nespadol a nebudem nutit inych
aby si nieco kupovali. Za to plateny nie som.

> Je mi jasne, ze ked chce clovek urobit prezentaciu
> a vie robit s PP, sadne k nemu - nerobim to vo firme
> inak.

V PowerPointe robit neviem a ani som nevedel, ale sadol som si za to a
do dvoch hodin bola profesionalne vyzerajuca prezentacia. Kolko casu by
to asi trvalo v Linuxe?

> Lenze je tiez fakt, ze to velku reklamu Linuxu nerobi.

Moznosti boli dve:

1) Urobit to v PowerPointe a bola z toho pekna prezentacia.
2) Urobit to v Linuxe, trebars v HTML, vytrapit sa s tym par hodin a
nakoniec z toho bude priemerne vyzerajuca prezentacia co neuupta a bola
by asi o polovicu kratsia, lebo by som sa musel sustredit na to, ako
bude <CENTER><H1><BIG><B><I> naozaj vyzerat na screene v rozliseni
800x600 alebo mozno aj 640x480 (lebo neviem aky bude projektor) namiesto
toho aby som sa sustredil na obsah.
3) Prezentacia nebude, lebo to nestihnem.

Co by si si vybral ty?

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.