[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Sobota Červenec 31 18:11:54 CEST 1999

-> > jedna z veci co ma na Microsofte seru je ze sa snazia presvedcit ludi ze
-> > mozu s pocitacom pracovat aj bez toho aby sa nieco naucili. To coskoro ludia
-> > budu moct pracovat s pocitacom bez toho aby vedeli citat a pisat ?
-> > obavam sa ze to by bola katastrofa.
->
-> Prirodzeny vyvoj. Ty vies ako presne funguje karburator v aute na ktorom
-> sa vozis? Vies ako funguje kavovar? Vies ako funguje mikrovlnka? Vies
-> ako sa koduje GSM signal? Vies ako reaguje paracetamol v tvojom tele ked
-> ta boli hlava? Vies ake chemicke reakcie prebiehaju pri vyvolavani
-> fotiek?
->
-> Nemusis to vsetko vediet aby si tie veci mohol pouzivat. A to je na nich
-> to pekne. Pocitace nie su vynimka. Pocitac je nastroj, nie predmet
-> okultizmu pristupny len par zasvetenym.

ja nevravim ze ho amateri nemaju pouzivat ale zeby si ho nemali spravovat.
Kavovar a mikrovlnku pouzivam ale neopravujem. Paracetamol si zoberiem ale
si ho nepredpisem. Mobil pouzivam ale ho neupgradnem ale dam si to urobit v
servise.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz