[sklug] Prihlasovanie & platenie !!!

Robert Dobozy robo na idata.sk
Středa Červen 2 11:22:29 CEST 1999

Ahoj vsetci,

1. Vsimol som si, ze mnoho ludi malo problemy s prihlasovanim sa do
SkLUGu. Takze chcem upozornit, ze prihlaska je kompletna az vtedy ked sa
vam v tretom kroku prihlasovania objavi potvrdenie a podakovanie a zaroven
vam pride mailom potvrdenie o prijati prihlasky. Ak ste si zaklikli, tak
sa hned objavite aj v zozname clenov. Takze ti co sa nevidia v zozname,
nedostali mail ani nevideli podakovanie pri prohlasovani, nie su clenmi
zdruzenia a zbytocne budu platit clensky poplatok. Nemame ho s cim
sparovat. Preto, ak sa vam toto stalo, prihlaste sa este raz !!!!

2. Kedze u firmy M$ su naozaj uzasni programatori tak do konca minuleho
tyzdna sa nedalo prihlasit z IE4.0 (IE3.0 isiel ...), lebo sa pri
uploadovani obrazkov sprava inak ako vsetky ostatne prehliadace. Uz som to
v nasich skriptoch obisiel takze ak mal niekto problemy s prihlasovanim
koli tomu ze pouzil IE4.0 tak teraz by mu to malo ist.

3. Mame niekolko platieb, ktore nevieme identifikovat, lebo maju velmi
zvlastne rodne cislo (variabilny symbol) resp. RC je dobre ale nemame
takeho cloveka v databaze. Ide o nasledovne RC (konce som za Xkoval):
700101XXXX - z 21.5.
001014XXXX - z 25.5. (to sa niekto narodil 14.1.2000 alebo zeby 1900 ?!?!?)
800146XXXX - z 28.5. (hmm 46.januar som este nevidel)

Takze prosim tychto ludi aby mi napisali a aby sa pripadne prihlasili za
clenov aby sme mohli priradit tieto platby k ich menam.
Zostavam s pozdravom

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *