[sklug] Installfest

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pátek Červen 4 14:06:49 CEST 1999

Tymto sa oficialne vyhlasujem za koordinatora installfestu, ktory
prebehne vramci nasho prveho Linuxoveho vikendu.

V pripade zaujmu o nainstalovanie linuxu na svoj pocitac sa mi ozvite
mailom - uvedte co ja viem aku distribuciu tam chcete (nech ich tam mame
pripravene) a ak mate nejaky exoticky hardware, tak aj ten. Druhy dovod mailnut
mi je ten, ze budeme vediet, kolko sa tam toho bude instalovat a budeme to
vediet casovo zorganizovat - nezarucujem ze nainstalujeme aj tym, ktori mi
neposlu mail alebo inak nedaju vediet.

S pozdr,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk