[sklug] VOLBY do organov SkLUGu

Robert Dobozy robo na idata.sk
Úterý Červen 8 19:20:54 CEST 1999

Ahoj SkLUGisti,

ako uz hadam viete 3.7. prebehne (okrem ineho) 1. Valne zhromazdenie
SkLUGu. Jednym z hlavnym bodov programu je aj volba riadnych (t.j.
nie docasnych) organov SkLUGu.

Budu sa volit nasledovne:
1. Spravna rada
2. Revizna komisia

Dalej pre riadny priebeh volieb bude potrebna
3. Volebna komisia (3 a viac ludi)

Preto prosim kazdeho, kto ma zaujem AKTIVNE sa zucastnit cinnosti SkLUGu a
ovplyvnit jeho smerovanie, aby sa prihlasil za kandidata do niektoreho z
organov (stale hovorim o SkLUGu nie o biologii :-).
Takze ak je tu niekto kto ma zaujem resp. poznate niekoho tak napiste a
nominujte ho. Ked sa nominujete sami, nie je to hanba, ale povazujeme to
za prejav ziaducej aktivity.

V kratkom case bude na Webe zverejneny zoznam kandidatov. Kandidati musia
samozrejme splnit podmienky uvedene v stanovach (pre Spravnu radu vek >18,
ine podmienky myslim nie su) a byt  samozrejme clenom zdruzenia.

Co sa tyka Volebnej komisie, tak ta bude mat za ulohu len pozbierat a
zratat hlasovacie listky a hlasy a vyhlasit vysledky volby. Clen volebnej
komisie nemoze byt zaroven kandidatom do niektoreho z organov SkLUGu.

Takze este raz: kto ma zaujem o ovplyvnenie aktivit SkLUGu nech sa
prihlasi do volieb do Spravnej rady alebo Reviznej komisie.
E-mail kde ocakavame vase kandidatury, pripadne doplnujuce otazky je:

			volby na sklug.sk

							Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *