[sklug] pomooooc

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Červen 24 15:09:10 CEST 1999

AHoj Gabo,

neviem ci mi to prislucha ale konferencia o linuxe kde sa skor niekto
zaobera takymito problemami sa vola linux.

Ale aj tak sa pokusim na nieco odpovedat.

To make: *** No rule to make target `menuconfig'.  Stop. po make
menuconfig vypisuje preto ze sa nenachadzas v adresari /usr/src/linux kde
sa nachadzaju zdrojaky jadra.

No a na zvukovku by som odporucal pouzil alsa drivre.
(http://www.alsa-project.org/)

S modemom nemam ziadne skusenosti ale dufam ze som pomohol aspon s tym co
som vedel. :-)

		|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)