[sklug] URGENT: Databaza clenov !!!

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Červen 25 13:41:53 CEST 1999

Vazeni,

podarilo sa mi prave pred par minutami, prepisat databazu clenov
zdruzenia tak, ze vsetci su Robert Dobozy. Hmm. No a kedze nemame zalohu
tak sme v peknom .... NEPOZERAJTE sa tam este !!! Prosim kazdeho aby sa
pozrel do svojej kesky v prehliadaci pripadne v proxy serveri, ci tam
nahodou nema zoznam clenov. Je to http://www.sklug.sk/zoznam.php3. No ak
ho nemate tak sa tam mozete ist pozriet a potesit sa skodoradostou.

Nebojte sa clenske platby  nie su ohrozene ani stratene. Tie su ulozene v
extra suboroch, takze ich dam doporiadku, hned ako budem mat aspon
ciastocnu databazu tak tam tie platby znova zadam.

Pls. neprihlasujte sa znova (zatial). Najprv to skusime  zrekonstruovat z
tych dat co mi poslete (ak mi niekto posle ....)

Dik.

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *