[sklug] CD Sklugu

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pátek Červen 25 15:30:48 CEST 1999

Zdravicko,

 CD s RedHatom, ktore sa bude napalovat (aj na Linux vikend) je uz prakticky
 hotove, jeho obsah si mozete pozriet na ftp://rak.isternet.sk/mnt/rhcd/.
 Hned hovorim, co tam NEBUDE -- StarOffice, Wordperfect apod. (nedovoluje
 licencia).

 Snazil som sa tam dat co najvacsie mnozstvo dokumentacie a uzitocnych
 programov. SAL zbuchal lokalizaciu. Ak mate nejaku srdcovku, ktora vam
 tam chyba (a prezreli ste cele FTP a naozaj tam nie je), tak mi poslite
 mejl, vela miesta tam uz nie je !

 Ale nepytajte sa ma, ci je tam to a to... Pozrite sa ! Nadavanie po zacati
 napalovania, ze som tam nieco nedal ignorujem, TERAZ je ten cas. Updaty
 su vsetky tam, mozete z toho vyskusat instalaciu, testovat, pozerat.

 Napisem este nejaky uvodny pokec na CD, ze co tam je a ako sa to instaluje,
 to je jedina vec, ktoru tam este ocakavam dat.

 POZOR !!! -- Odpovedat priamo mne (bednar na rak.isternet.sk), nie do konferencie.

      Krasny den,
           Juraj.