[sklug] SkLUG RH6.0 CD

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pondělí Červen 28 18:41:35 CEST 1999

Vazeni priatelia,

toto ide do konfery sklug na rak a vsetkym tym co prejavili u mna zaujem o CD
s Linuxom.
Takze CD je v podstate pripravene (vdaka Jurajovi a SALLovi). Mozete ho
najst na ftp://rak.isternet.sk/mnt/rhcd/
Pokial mate pripomienky tak ich adresujte na bednar na isternet.sk .
Je tam vsetko so sme povazovali za vhodne a vsetko co licencia DOVOLOVALA
(tzv. nie StarOffice, Wordperfect, o CZ LDP sa este jedna). A instalacia
by mala chodit po slovensky ako aj  konzola a Xka (vdaka SALLovi).
Takze ak mate zaujem o toto CD od sklugu tak tu su blizsie informacie:
CENA
1. clenovia zdruzenia - prve CD   =  20,- Skk (manipulacny poplatok)
2. clenovia zdruzenia - dalsie CD =  95,- Skk (manip.+ medium)
3. neclenovia zdruzenia           = 130,- Skk (detto + zarobok pre SkLUG)

Vsetky ceny su pri osobnom odbere. Nie su tam ceny za postovne a balne a
pod. Cena pri platbe vopred (na ucet) bude pri posielani postou (specialny
obal so vzduchovymi vankusmi) cca 20,- Skk a pri posielani na dobierku
okolo 50,-Skk. Tieto poplatky idu poste u budu upresnene az pri posielani
(podla vahy zasielky).

Takze kto ma zaujem o toto CD, tak prosim.
1. Napiste mi ze ho chcete (ZAVAZNA OBJEDNAVKA !!!)
2. Napiste ci ho chcete odobrat osobne (vid. ceny vyssie) alebo postou
2.1. Ak osobne tak ci pridete na Linuxovy vikend a ktory den by ste ho
    chceli, ak na LinVyk nepridete tak niekedy ten tyzden od 6.7.
2.2. Ak postou tak ci budete platit vopred (preferovana cesta a lacnejsia)
    alebo na dobierku.
3. V pripade odobratia postou, potrebujem samozrejme plnu a PLATNU postovu
   adresu a vase obcianske meno.
4. Kto bude pozadovat blok, tak to mi tiez prosim napiste.
5. Kazdemu poslem potvrdenie o prijati objednavky.

Co sa tyka Debianu a Slackware, tak zaujem bol minimalny a ani my sme
nestihli pripravit nic oficialne. Ak pridete na Linuxovy Vikend, mali by
tam byt obidve distribucie a mali by sa dat napalit.
Hadam som napisal vsetko co som mal.
Zostavam s pozdravom

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *