OFFTOPIC: Re: [sklug] Re:

Andrej 'Kelley' Kelemen Andrej.Kelemen na gamca.sk
Středa Březen 3 06:40:04 CET 1999

> Ja len tolko, ako sa ochranis predtym, aby ti niekto nenapchal tu
>schranku
> vselijakymi letakmi(teda i pornografiou) ?

napriklad tym, ze budem mat viac schranok, a na jednej z nich bude
napisane [sklug] ONLY, a prave o to ide, aby to nikto neporusoval.
Ibaze teraz sme sa akoby mavnutim carovneho prutika dostali od
slobody a demokracie k tomu, ako zabranit, aby mi niekto napchaval
schranku. Pre mna je to dokaz, ze tu vlastne o nejaku slobodu a
ludske prava neslo.Tymto by som xcel ukoncit korespondenciu a prosim,
aby ste mi nejake napady posielali na moju private adresu
<andrej.kelemen na gamca.sk>. Vdaka.

> XoWy

Andrej "Kelley" Kelemen