[sklug] CZLUG+SkLUG = VL :-)

Juraj Rehak glip na napri.sk
Středa Březen 3 14:43:34 CET 1999

> Toz ogare zacni a navrhni nieco. Ja momentalne nemam sil :-(.
Toz, zacalo sa hovorit nieco o spolocnom stretnuti niekde relativne blizko
hranic (podla moznosti nie Albanskych :) Zaroven by to vsak malo byt
miesto, kam sa da dobre dostat z Ciech aj zo Slovenska. Myslim, ze takych
miest nie je velmi vela (Bratislava, Brno, Zilina, Ostrava, pripadne
Breclav/Kuty :) ???). Druha moznost je pojat akciu viac nezavislacky,
vyflaknut sa na mesta a spravit to v nejakych bohom zabudnutych koncinach
priblizne na polceste.
Kazdopadne by to asi malo byt na cely weekend, pochybujem, ze by sa
niekomu chcelo trepat pol dna (v lepsom pripade) tam len aby sa hned
otocil lebo potom by mu uz neslo nic s5. Takze tam musi byt moznost aby sa
tam dost vela ludi vyspalo, neviem kolko este nemame clenov :) a kolko
clenov uz ma czlug, vsetci asi nepridu, ale aj tak je to dost.

PS: V tomto maili nepadol ziadny konstruktivny navrh, iba sa snazim
naznacit ktorym smerom by sa mali uberat nase uvahy.

--
                                .  ,           Glip