[sklug] linux <-> sklug

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Středa Březen 3 17:11:07 CET 1999

Zdravim,

> Tak o tom teda pochybujem! Chcete oddelit zdruzenie slovenskych
> uzivatelov linuxu od linuxu? Neviem, ci je to vobec mozne...
> V kazdom pripade by som bol radsej, keby bol jeden server zamerany
> na linux a vsetko co s tym suvisi. Linux, aj sklug, ved je to
> v podstate o tom istom! Preto si myslim ze prave ceska struktura
> je lepsia, ale to je len moj nazor...
>
> V kazdom pripade sa akosi prilis nahlas hovori o oddeleni sklug-u
> a linux-u, a to sa mi moc nepaci. To potom robime institucie same
> pre seba, a to tu uz bolo...

Nemyslim si to... SKLUG je o Linuxe, to je jasne.. Len by sme nemali mixovat
technicke informacie o instalacii slovenciny do webservera a akcie, stretavky,
prihlasovanie clenov apod. Aj linux.sk bude spravovane sklugom, ale myslim,
ze to bude fajn (mimochodom, ak ste citali zapisnicu z valneho zhromazdenia
czlugu, ktora bola v Linuxovych novinach, tak jeden z ich cielov bol
zaregistrovat domenu czlug.cz).

  Juraj.