[sklug] linux <-> sklug

Robert Dobozy robo na idata.sk
Středa Březen 3 17:49:08 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999, jarry guru wrote:

> Tak o tom teda pochybujem! Chcete oddelit zdruzenie slovenskych

neveriaci guru :-)

> uzivatelov linuxu od linuxu? Neviem, ci je to vobec mozne...
> V kazdom pripade by som bol radsej, keby bol jeden server zamerany
> na linux a vsetko co s tym suvisi. Linux, aj sklug, ved je to
> v podstate o tom istom! Preto si myslim ze prave ceska struktura
> je lepsia, ale to je len moj nazor...

No este si tu nasu nevidel a uz sudis ...
Pockaj az to bude konecne fungovat a potom sa rozhodni ci sa ti to paci
alebo nie.
V kazdom pripade je to jednohlasne rozhodnutie clenov pripravneho vyboru a
"prisediacich" clenov (na irc).

> V kazdom pripade sa akosi prilis nahlas hovori o oddeleni sklug-u
> a linux-u, a to sa mi moc nepaci. To potom robime institucie same

Myslis, ze by sme si to mali nechat pre seba a nikomu o tom nepovedat ?
:-)))

Ostatne uz povedal Darkie.

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *