[sklug] linux <-> sklug

Tomas Hornicek hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
Čtvrtek Březen 4 08:44:11 CET 1999

jarry guru wrote:

> Tak o tom teda pochybujem! Chcete oddelit zdruzenie slovenskych
> uzivatelov linuxu od linuxu? Neviem, ci je to vobec mozne...
> V kazdom pripade by som bol radsej, keby bol jeden server zamerany
> na linux a vsetko co s tym suvisi. Linux, aj sklug, ved je to
> v podstate o tom istom! Preto si myslim ze prave ceska struktura
> je lepsia, ale to je len moj nazor...

Nazor proti nazoru ;)
Moj nazor je ze by bol hriech nevyuzit toho ze mame zaregistrovanu aj
www.sklug.sk aj www.linux.sk, pricom na sklugu by boli informacie
tykajuce sa sklugu a akcii nim poriadanych a na linuxe secko ostatne

> V kazdom pripade sa akosi prilis nahlas hovori o oddeleni sklug-u
> a linux-u, a to sa mi moc nepaci. To potom robime institucie same
> pre seba, a to tu uz bolo...

Myslim ze nejde o oddelenie skor iba o lepsiu orientaciu

--
   __
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
  |__ /|_|| | ||_|\_ |         		dumber na garda.sk
  http://www.garda.sk/dumber   		dumber na anezska10.cz
  Studentsky parlament SCS      004217 3596 516
  Namestie Slobody 17  		004217 397 800
  Bratislava