[sklug] CZLUG

Čtvrtek Březen 4 10:38:23 CET 1999

Zdravim

Dňa St, 03 mar 1999 Juraj Bednar napísal(a):
>No, ono je to sice pekna myslienka, nie ze by som s nou uplne suhlasil, ale
>musim pripomenut, ze s tymto musi suhlasit aj CZLUG. Skusme sa vsak zaoberat
>aj SKLUGom, lebo ako si citam tento list, tak sa tu pise ,,ako by sme mohli
>vyuzit CZLUG'' alebo nieco take... Skusme nieco spravit sami...
no, mozno to tak vyzera, ale myslim, ze nikto to tak nemyslel.. myslim ze
dost ludi tu este zazilo a dobre si pameta dobre vztahy so susednymi
cechami, preco teda nespravit cez tie blbe hranice daky "virtualny" most
zalozeny na fandovstve k OS linux;)) to, ze sme kusok pozadu, je sice pre
slovensko charakteristicke:-( ale, to je o inom.. ceske zdruzenie uz zazilo
prve valne zhromazdenie, nas to len caka, takze mi pripadaju celkom
prirodzene otazky ako to dopadlo, o com ste sa bavili a spol. uz sa tu
spominalo, ze by bolo dobre oddelit stretnutie a valne zhromazdenie, tiez
suhlas, valne zhromazdenie povie nakoniec ako bude spolupraca vyzerat...
pekny bol navrh glipa, proste vypadnut prec a tam sa stretnut;) sice by asi
chybali pripojky do siete;) ale mozno o to zaujimavejsie by to bolo;)
myslim, ze kym stihneme VZ a spol. tak sa vymysli nieco sjuper, take
pohodove letne stretnutie by bolo imho uplne genialne..

>Viem, ze som tuto debatu vyprovokoval, ale to bolo za zamerom spolocneho
>stretnutia. Uz IMHO zachadzate trosku do extremov. Spolupraca je mozna a dufam,
>ze bude lepsia ako doteraz (napriklad by mohli spolupracovat lokalizacne
>timy apod).
no, juraj, spominas si, ked sme este zacinali pracovat na stanovach a
chceli si zobrat za priklad spolupracujuceho clena slovensky lokalizacny
team? to bol prvy, a myslim ze v podstate aj jediny flamewar co sa strhol..
tak nechcem podpichovat, ale dohodnite sa medzi sebou v teame ako si
predstavujete vztah medzi vami a zdruzenim, popritom mozno pridete aj na to,
ako by mohli spolupracovat obidva teamy..

Ale dufam, ze
>  1.) nebudeme kopirovat cinnost CZLUGu (stylu -> majme to tak, lebo to tak
>      maju aj oni... Navrhujem prirodny vyber, ktory je vlastne podstatou
>      tejto spolocnosti -- Internetu... Lepsi nazor prezije).
>  2.) budeme tvorivi a spravime toho pre Linux vela aj sami, bez cudzej
>      pomoci...
;)) mno, skor si myslim, ze lepsie je byt kolektivne tvorivy ako za kazdu
cenu skusat nieco dosiahnut sam.. samozrejme ako si pekne napisal na baze
prirodneho vyberu;) co sa tyka originality, bolo by samozrejme zle
kopirovat nieco, spomente si ako vyzerala beta verzia stanov v Banskej
Bystrici;))

takze o kopirovanie a nedostatok originality obavu nemajme, myslim ze sme
originalny minimalne tym ze fandime Linuxu (niektori dokonca aj
pouzivaju;)))
napriklad vec~ny problem, vypalovanie CD, co takto spravit akciu, spolocne
dat vypalit napriklad 500 kusov CD (verim ze zaujem bude vacsi, to je len
priklad;)) s lokalizovanym linuxom.. a pomocou oboch zdruzeni distribuovat?
pri takom pocte sa uz snad oplati lysovat tie disky a aj cena bude urcite
zaujimava.. to nebol navrh, verim ze take nieco bude jedna z hlavnych
priorit, pretoze vidiet v mailing listoch, ze ludia maju s nosicmi DOST
velke problemy.. ale ta idea: rozmyslat globalne, posobit lokalne by sa
mohla niest nad, verim, uspesnou spolupracou.

Zelam prijemny skoro-jarny slnecny den..
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk
+------------------------+ HomePage    : http://www.phuture.sk/future
             PGPkey v5.0i: pgpk -a finger://phuture.sk/future
             IRC (IRCnet): FuturE (server irc.wu-wien.ac.at)