[sklug] CZLUG

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Čtvrtek Březen 4 16:18:32 CET 1999

Ahoj,

> no, mozno to tak vyzera, ale myslim, ze nikto to tak nemyslel..

Trosku som zvelicoval...

> suhlas, valne zhromazdenie povie nakoniec ako bude spolupraca vyzerat...

totalny nesuhlas... na spolupracu treba dve strany, valne zhromazdenie moze
povedat, ako si MY predstavujeme spolupracu, nie ako bude vyzerat...

> pekny bol navrh glipa, proste vypadnut prec a tam sa stretnut;) sice by asi
> chybali pripojky do siete;) ale mozno o to zaujimavejsie by to bolo;)

Ja to beriem, pripojky do siete ma nezaujimaju, pocitacove stretnutia zasadne
v prirode ;))).

> myslim, ze kym stihneme VZ a spol. tak sa vymysli nieco sjuper, take
> pohodove letne stretnutie by bolo imho uplne genialne..

Suhlasim.

> no, juraj, spominas si, ked sme este zacinali pracovat na stanovach a
> chceli si zobrat za priklad spolupracujuceho clena slovensky lokalizacny
> team? to bol prvy, a myslim ze v podstate aj jediny flamewar co sa strhol..

No, za flamewar by som to nepovazoval.. ;)

> tak nechcem podpichovat, ale dohodnite sa medzi sebou v teame ako si
> predstavujete vztah medzi vami a zdruzenim, popritom mozno pridete aj na to,
> ako by mohli spolupracovat obidva teamy..

Budeme robit :
  1. Podavat informacie o cinnosti pre SKLUG
Chceme :
  1. Priestor na webserveri pod domenami sklug.sk alebo linux.sk (zalezi
     od toho, ako maio vymysli strukturu) a reklamu.

Takto si to zatial predstavujem...

> ;)) mno, skor si myslim, ze lepsie je byt kolektivne tvorivy ako za kazdu
> cenu skusat nieco dosiahnut sam.. samozrejme ako si pekne napisal na baze
> prirodneho vyberu;) co sa tyka originality, bolo by samozrejme zle
> kopirovat nieco, spomente si ako vyzerala beta verzia stanov v Banskej
> Bystrici;))

Ja som totalne za spolupracu...

> napriklad vec~ny problem, vypalovanie CD, co takto spravit akciu, spolocne
> dat vypalit napriklad 500 kusov CD (verim ze zaujem bude vacsi, to je len
> priklad;)) s lokalizovanym linuxom.. a pomocou oboch zdruzeni distribuovat?
> pri takom pocte sa uz snad oplati lysovat tie disky a aj cena bude urcite
> zaujimava.. to nebol navrh, verim ze take nieco bude jedna z hlavnych
> priorit, pretoze vidiet v mailing listoch, ze ludia maju s nosicmi DOST
> velke problemy.. ale ta idea: rozmyslat globalne, posobit lokalne by sa
> mohla niest nad, verim, uspesnou spolupracou.

Okej, to suhlasim...

Inac ono sa da vylisovat kopec CD a som si isty, ze by sa to predalo.
Palenie ma jednu jedinu vyhodu -> o mesiac uz je tolko novych updatov, ze
ked o mesiac niekomu predas CD, bude ho mat aktualne... Nevyhoda -> ovela
viac roboty.

 Juraj.