[sklug] VYBOR: Hlada II

Andrej 'Kelley' Kelemen Andrej.Kelemen na gamca.sk
Úterý Březen 23 06:29:31 CET 1999

> 1. Vyhlasili sme  "sutaz" o logo a bannery SkLUGu. Tato skoncila 14.3. a
> dovtedy prisiel 1 (jeden !!!!) prispevok. Dakujem Dumberovi za ochotu a
> snahu. Nie ze by sa nam to Dumberove logo nepacilo, ale nie je z coho
> vyberat. To tu nie je nikto kto ma zaujem a schopnosti za pol hodinku
> nakreslit sympaticke logo ?!?! Ja zaujem mam ale nie schopnosti a ani
> nastroje. Takze ak sa nahodou niekto premoze tak s radostou vysledky jeho
> prace ocakavam na adrese: robo na idata.sk (nezabudnite subjekt SKLUG-LOGO:)

Ospravedlnujem sa za sutaz, bohuzial moj znamy, genialny grafik,
nemal dost casu. V pripade, ze sutaz este stale trva, pokusim sa
presvedcit ho, aby nieco vymyslel (aj tak ho uz dlhsie presviedcam,
aby presiel na Linux).

> Zostavam s pozdravom a tesim sa na reakcie _k veci_.
> Za pripravny vybor
>
>                         Robo

S pozdravom,

                Kelley.