[sklug] VYBOR: Hlada II

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pátek Březen 26 18:18:56 CET 1999

Ahoj,

> OKi, takze mam tu nejakych 5 kuskov navrhov by Mumrik, dal som to na
> http://sklug.planet.sk/logo/ Pozrite si a okomentujte...
> Btw. kde sa potuluju tie Dumberove navrhy? Aj ja xcem vidiet ;]

Najviac sa mi paci druhe a tretie (tretie viac). Ale velmi dolezita vec...
1.) Chcelo by to aj klasicke nekomprimovane veci (ak das jpeg na stranku,
    tak biela nie je biela a vyzera to lamersky).
2.) Tie loga su v brutalne malom rozliseni. Zober si, ze ak si budeme chciet
    dat robit tricka s logom SKLUGu, tak potrebujeme 300dpi. Ak chces len 20cm
    (do sirky) logo na tricko, tak potrebujes minimalne 2400 pixelov na sirku
    (a 20 cm je strasne malo). To iste pri propagacnych materialoch apod.
    Jednoducho potrebujeme hovadne logo, cim vacsie, tym lepsie... Nech ma
    aj 30MB, zvacsit sa da, ale ak to bude oficialne logo SKLUGu a bude male,
    tak je to nahovno...

Ono to vyzera, ze do toho pindam a nic nerobim a je to pravda, rad by som
nakreslil nejake coolove logo, ale neviem nakreslit ani domcek, takze s tym
velmi nepohnem. Ide vsak o to, ze s tym potom budeme mat pravdepodobne problemy.

    Juraj.