[sklug] VYBOR: Hlada II

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Sobota Březen 27 13:15:37 CET 1999

Ahoj,

> Na perfektnu tlac Ti staci navrh 240dpi a na tricko staci uplne aj
> 100dpi i menej. (Vyskusane ;-)

Ak by sme mali aj 240dpi, tak by to bolo lepsie, teraz mame 75dpi a to je nanic.

Na tricko mi v nasej reklamke nevezmu nic mensie ako 300dpi (240 este zvacsia
a nevyzera to tak hrozne). Uplne najlepsie by bolo logo nakreslene v krivkach
(eps, corel, ...). S tym sa da robit cokolvek. Ak chcete nejake progresivne
free TTF fonty, tak mozem dodat (asi 30MB). Skutocne to bez KVALITNEHO loga
nema podla mojho nazoru cenu a radsej by sme sa mali snazit ziskat/spravit
rovno dobre logo ako mat potom problemy s prekreslovanim...

   Juraj.