[sklug] VYBOR: Hlada II

Juraj Rehak glip na napri.sk
Pondělí Březen 29 10:16:55 CEST 1999

> Najviac sa mi paci druhe a tretie (tretie viac). Ale velmi dolezita vec...
Aj mne, ale tymto nechcem nikoho ovplyvnovat ;]
> 1.) Chcelo by to aj klasicke nekomprimovane veci (ak das jpeg na stranku,
>     tak biela nie je biela a vyzera to lamersky).
Mas nejaky napad co ineho ako jpeg a gif sa da dat na stranku aby s tym
ziadny browser nemal probs? A musim upozornit, ze gif je 256 colors co je
nam tak na 2 weci. Okrem toho netusim, co myslys tym, ze biela nie je
biela, ja som bol v tom, ze je to 24 bit, ale mozem sa mylit. A ak ti ide
o to, ze jpeg je stratova kompresia, da sa nastavit cosi ako kvalita a
zvlada to ist (takmer/uplne? jpeg tak detailne nepoznam) bez straty.
Btw. nie je problem dodat to ako 24bit TGA bez kompresie, vyhovuje? ;]
> 2.) Tie loga su v brutalne malom rozliseni. Zober si, ze ak si budeme chciet
>     dat robit tricka s logom SKLUGu, tak potrebujeme 300dpi. Ak chces len 20cm
>     (do sirky) logo na tricko, tak potrebujes minimalne 2400 pixelov na sirku
>     (a 20 cm je strasne malo). To iste pri propagacnych materialoch apod.
>     Jednoducho potrebujeme hovadne logo, cim vacsie, tym lepsie... Nech ma
>     aj 30MB, zvacsit sa da, ale ak to bude oficialne logo SKLUGu a bude male,
>     tak je to nahovno...
Tie loga su v prvom rade navrh. Podstatne jednoduchsie sa to robi v mensom
a len z jedneho vybraneho sa nakoniec spravi finalna verzia v lubovolnej
velkosti.

> Ono to vyzera, ze do toho pindam a nic nerobim a je to pravda, rad by som
Vyzera ;]

--
                                .  ,           Glip