[sklug] VYBOR: Hlada II

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pondělí Březen 29 16:03:58 CEST 1999

Ahoj,

> Obzri sa po webe, vsade sa to hemzi obrazkami vo formate png...
> Teda ani nie... dovod: msie 3.0 ho nepodporuje a kedze msie 3.0 je v
> pluspacku a v sr2-kach tak ho pouziva 80-90% ludi ;[

nie, lebo len 34% je Mozilla. MSIE ma z celkoveho podielu len 48%. Ale to je
off-topic ;). Inac podla statistik si sa ani z podielu MSIE velmi netrafil ;).

> No neviem... pri 100% kvalite tam ziadny rozdiel nevidim, mozem to bitovo
> porovnat s nekomprimovanym originalom, ale ak tam aj nejaky rozdiel bude,
> pochybujem, ze je postrehnutelny. Problem webu sa vola pomale linky, takze
> vzdy treba robit kompromis medzi kvalitou a velkostou fajlu.

Hej, ale na loga a ikonky sa ti gif oplati viac (ako som hovoril ja a Gildir,
JPEG je zasadne na fotky).

> Gify sa daju pouzit pri farebne jednoduchych obrazkoch (Mumrikove logo 3,
> Stefanove logo 2), pri gradientoch je to masochizmus ;]

Hmmmm..... Skus si pohovorit s ludmi, co sa do webdizajnu vyznaju... Mozu
ti to objasnit. Alebo ti dam telefonne cislo a vysvetlim ti to ;).

   Juraj.