[sklug] Startujeme !!!!

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Čtvrtek Květen 13 21:56:00 CEST 1999

Hello!
======

> Tolko dakovanie, mozete otvarat sampanske a oslavovat. Na zaver chcem
> znova povedat ze SkLUG bude taky aky si ho spravime. Vid. dalsi mail (cca
> za hodinku).

Veruze idem oslavovat, ale nemozem pit nic alkoholicke... Som v
akademickom tyzdni a cital som, ze alkohol posobi na kratkodobu pamat
velmi zhubne. A tie dristy zo Slovenskeho jazyka a Literatury su u mna
veru len v tej kratkodobej :))))))

Virtualne si strngam a pripadam si ako na Silvestra (lebo ten som
prespal :)

Aby sme niekedy usporiadali nejaky oslavny miting, nie?

Super. Tesim sa!

Vsetko dobre praje
Peto Paluch
                      * Peter Paluch                  *